Y.O.U Membuat Penampilan Sulungnya Di Paris Fashion Week

‘Glow Your Own Unique’, Y.O.U Membuat Penampilan Sulungnya Di Paris Fashion Week

Pada Minggu Fesyen Paris Musim Bunga/Musim Panas 2025, jenama kecantikan antarabangsa Y.O.U telah mempamerkan pelbagai produk kecantikan. Ia termasuk solekan asas, pelindung matahari dan serum pencerah.

Jenama kecantikan ini juga berinteraksi dengan pelbagai pempengaruh dan ikon fesyen. Y.O.U mencetuskan trend dengan bertemakan ‘GLOW YOUR OWN UNIQUE’ mereka, membawa suasana unik ke acara ikonik Minggu Fesyen Paris. Sebagai acara fesyen global, Minggu Fesyen Paris Musim Bunga/Musim Panas 2025 menarik perhatian pereka fesyen dan jenama kecantikan dari seluruh dunia. Tahun ini, jenama kecantikan berasaskan saintifik antarabangsa, Y.O.U mempamerkan falsafah jenama ‘YOUR OWN UNIQUE‘ dengan barisan produk kecantikan yang menjadi perhatian di pentas global.

Y.O.U Melancarkan Video Berjenama

Semasa Minggu Fesyen Paris, Y.O.U melancarkan video berjenama baharu bertajuk ‘GLOW YOUR OWN UNIQUE‘. Y.O.U menggunakan platform acara fesyen ikonik ini untuk menyampaikan kepercayaan jenama itu iaitu setiap orang memiliki keserian unik tersendiri. Penjagaan kulit serta solekan bukan semata-mata untuk meningkatkan penampilan tetapi merupakan ekspresi keperibadian dan kekuatan dalaman.

Di ibu kota fesyen yang bergaya dan penuh romantik, Paris, Y.O.U mendapat inspirasi daripada pengalaman hidup autentik remaja masa kini. Daripada rutin penjagaan kulit harian mereka kepada ekspresi fesyen peribadi, Y.O.U menggalakkan individu daripada pelbagai budaya, gaya dan personaliti untuk menemui keyakinan dan menerima keunikan mereka. Melalui produk penjagaan kulit Y.O.U, pengguna boleh menyerlahkan keserian unik kulit mereka sambil menyatakan gaya fesyen mereka yang tersendiri. Video itu menekankan pegangan Y.O.U, bahawa penjagaan kulit bukan hanya tentang mengikuti trend, tetapi tentang bergema dengan diri sebenar seseorang.

See also
Rahsia Mekap Dari Jurusolek Peribadi Adele!

Glow Your Own Unique

Semasa pempengaruh fesyen dari seluruh dunia berkumpul di Paris, Y.O.U mengambil peluang ini untuk menyampaikan gaya estetik antarabangsa dan pegangan “Your Own Unique” di pentas global Minggu Fesyen Paris. Y.O.U menjemput peminat fesyen muda dari pelbagai latar belakang budaya untuk berkongsi tafsiran kecantikan dan perspektif mereka tentang penjagaan kulit yang diperibadikan.

Cipta ‘Your Own Unique Beauty‘ untuk Setiap Individu

Y.O.U mempamerkan tiga produk terkini yang terkenal iaitu Radiance Glow Serum, SUNBRELLA™ Triple UV Sunscreen dan Cloud Touch Skin Tint. Setiap satunya direka dengan penghidratan yang tahan lama, tekstur yang ringan, dan keserian yang menawan, memastikan anda kelihatan muda sepanjang hari untuk kedua-dua kulit dan solekan.

Produk Y.O.U yang dirumus secara saintifik menangani pelbagai masalah kulit sambil menawarkan pengalaman tanpa beban melalui pilihan mesra vegan, bersih dan bebas kekejaman. Komited untuk mencipta pengalaman kecantikan yang unik untuk setiap individu, Y.O.U memastikan setiap produk meningkatkan keserian semula jadi.

See also
Dior Backstage Fall/Winter 2015

Siri SUNBRELLA™ menyediakan perlindungan matahari yang sesuai untuk pelbagai jenis kulit. Dalam kategori asas, Y.O.U bukan sahaja mempertimbangkan keperluan kulit yang pelbagai dan kemasan solekan tetapi juga menawarkan pilihan yang memenuhi warna kulit yang berbeza. Bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif atau berjerawat yang mencari pencerahan tanpa kerengsaan, Radiance Glow Serum menguatkan penghalang kulit sambil menghasilkan kulit yang berseri dan sihat.

Dari Shanghai Ke Global, Sentiasa Mencipta Kulit Berseri

Ditubuhkan di Shanghai pada 2018, Y.O.U komited untuk mencipta pengalaman berseri untuk kulit dan kehidupan, mempromosikan kesihatan jangka panjang dan kecantikan unik untuk setiap individu. Y.O.U menyokong keperibadian dan keterangkuman, percaya bahawa kecantikan tidak mengenal sempadan.

Sejak penubuhannya, Y.O.U telah menyediakan penyelesaian untuk penjagaan kulit dan solekan sambil memupuk budaya keyakinan, kesihatan dan kecantikan melalui acara komuniti. Jenama ini menubuhkan Y.O.U SKIN LAB global dan bekerjasama dengan Bekas Pengarah R&D Shiseido yang berpengalaman, Tadahiro Shimada pada Radiance Glow Serum. Selain itu, Y.O.U bekerjasama dengan Yayasan Kanser Kulit untuk membangunkan produk pelindung matahari, menggabungkan kepakaran global dan teknologi penjagaan kulit termaju. Dari 2022 hingga 2023, Y.O.U menjalankan kempen #WouldYouLoveYou sebanyak dua kali, mempromosikan cinta kepada diri sendiri dan memupuk keyakinan.

See also
Kebangkitan Mesir Purba di Pentas Givenchy

Komuniti YOUniquer, Mewakili Remaja Masa Kini

Generasi muda merupakan generasi baharu yang mempunyai pemahaman yang lebih berani dan lebih inklusif tentang fesyen dan kecantikan. Walaupun mereka mengekspresikan diri mereka melalui pakaian dan solekan, mereka mengutamakan ekspresi peribadi dan pengalaman yang selesa dan mudah.

Apabila memilih jenama kecantikan, mereka bukan sahaja mengambil berat tentang produk tetapi juga tentang nilai asas dan bagaimana ia sesuai dengan diri mereka. Dalam mengejar ekspresi diri, mereka menerima kecantikan yang sihat dan mencerminkan kilauan dalaman dan luaran.

Semasa jenama itu meraikan ulang tahunnya yang ke-6, Y.O.U menyasarkan untuk memberi keyakinan dan keserian di kalangan pengguna muda di seluruh dunia melalui komuniti YOUniquer. Jenama ini berusaha untuk mencipta budaya dan trend yang segar, unik dan avant-garde yang merangkumi semangat YOUniquer.

Penampilan Y.O.U di Minggu Fesyen Paris menyerlahkan visi antarabangsa dan strategi globalnya. Dengan melibatkan diri secara mendalam bersama pengguna muda dan memahami keperluan mereka, Y.O.U komited untuk menyediakan pengalaman penjagaan kulit dan kecantikan yang sihat dan berseri, menguatkan suara generasi baharu yang mencari kebebasan dan keperibadian dalam gaya hidup dan fesyen mereka.